ما با توجه به نیاز سازمان و کسب و کار شما، نرم افزار، خدمات و مشاوره های لازم را در زمینه های Help Desk ،Service Desk و ITIL ارائه می کنیم که می تواند به مدیریت بهتر خدمات فناوری اطلاعات (ITSM)، کاهش هزینه های خدمات و قطعات، استفاده بهینه از زمان و افزایش رضایت کاربران و مشتریان شما کمک کند.
نرم افزار Help Desk گاما
مبتنی بر ITIL
نرم افزار Help Desk گاما با قابلیت اجرا تحت پلتفرم وب به شرکتها و سازمانهای بزرگ کمک می کند تا کلیه امور مربوط به بخش IT خود را از انواع سرویسها گرفته تا فرایندها مکانیزه کرده و بتوانند مدیریت بهتری روی خدمات فناوری اطلاعات خود داشته باشند. نرم افزار Help Desk گاما منطبق با چارچوب ITIL طراحی شده و با فرمهای ISMS نیز سازگار می باشد.
مهمترین خدمات قابل ارائه در این زمینه:
- تولید، توسعه، مشاوره و فروش نرم افزار Help Desk و Service Desk
- اجرا، پیاده سازی، استقرار، آموزش و پشتیبانی نرم افزار Help Desk
- پشتیبانی و نظارت بر کار کاربران و اطمینان از استفاده درست از امکانات
- ورود اطلاعات (Data Entry) و تبدیل اطلاعات از نرم افزارهای قبلی به نرم افزار جدید (Convert)
- مشاوره و ارائه راهکارهای سازمانی به منظور تسهیل در امور و ارائه بهتر خدمات فناوری اطلاعات
امکانات نرم افزار Help Desk گامایا
خدمات مشاوه و بهبود عملکرد
مدیریت فناوری اطلاعات
شرکت دومان سامانه با توجه به تجربه موفقی که در پیاده سازی نرم افزار Help Desk و ارائه خدمات مشاوره در سازمانهای بزرگی همچون پارس سداد (بانک ملی) و شرکت مخابرات اصفهان که بیش از یک میلیون درخواست ثبت کرده است دارد، در زمینه Help Desk و Service Desk اقدامات مشاوره ای را به سایر شرکتهای بانکی، نفت و گاز و پتروشیمی و سایر صنایع ارائه می نماید.
مهترین خدمات قابل ارائه در این زمینه:
- نحوه صحیح و استاندارد جمع آوری اطلاعات سازمانی
- بهبود فرایندهای فناوری اطلاعات و ارتباطات
- تهیه سرویس کاتالوگ مناسب فناوری اطلاعات
- ایجاد فرهنگ سازمانی در راه اندازی نرم افزارهای بزرگ
- نگهداری و بروزرسانی صحیح تجهیزات فناوری اطلاعات
- ارائه راهکارهای مناسب برای افزایش رضایت کاربران و مشتریان
- ارزیابی عملکرد کارشناسان فناوری اطلاعات
آموزش دوره های مدیریت فناوری اطلاعات
دوره های حضوری و آنلاین
شرکت دومان سامانه دوره های مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعات برگزار می کند که فهرست آن به شرح زیر می باشد:
- دوره آموزشی ITIL Foundation
- دوره آموزشی ITIL Practitioner
- دوره آموزشی COBIT
- دوره آموزشی PRINCE
- …
سامانه هوش تجاری BI
ساخت داشبوردهای مدیریتی
مدیران و مسئولان فناوری اطلاعات در محیطی کاملا کاربرپسند می توانند داشبورد مدیریتی و گزارشهای تحلیلی از پایگاههای داده مختلف را به صورت متمرکز مشاهده نمایند. گزارشهای ساخته شده قابلیت دریل دان (Drill Down) داشته و شما به راحتی می توانند اطلاعات و گزارهای دقیقی از درخواستها، تجهیزات، هزینه ها و قطعات مصرفی خود مشاهده نمایید.
جمع آوری اطلاعات تجهیزات سازمان ها
Data Gathering
شرکت دومان سامانه برنامه ویژه ای برای جمع آوری و مرتب سازی اطلاعات تجهیزات و شناسنامه تجهیزات سازمانها داشته و کمک می کند تا دسترسپذیری اطلاعات برای واحد فناوری اطلاعات افزایش یابد.
مهمترین خدمات در این زمینه:
- بادگیری دستگاهها
- چاپ و چسباندن برچسب فناوری اطلاعات روی دستگاهها
- جمع آموری اطلاعات تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری
- جمع آوری قطعات داخل کلاینتها (ram، hard، cpu و …)
- جمع آوری شناسنامه دستگاهها (IP، OS، Computer Name و …)
منبع: گامادسک