اخبار شرکت گامادسک (Help Desk)

اراده دهنده خدمات هلپ‌دسک

اخبار شرکت گامادسک (Help Desk)

اراده دهنده خدمات هلپ‌دسک

در اوایل سال 1389 بانک رفاه که یکی از مشتریان داده پردازی بود، در مورد سامانه گاما آگاه شده بود، از اینرو خواهان به کار گیری گاما برای مدیریت درخواستهای IT خود در سطح شعبه استفاده کند. با این که سامانه صرفا یک Ticketing بود و بخش تجهیزات، شناسنامه تجهیزات، و انبار قطعات هنوز در گاما ایجاد نشده بود، با توجه به تیم توانمندی که در اختیار داشتیم، به سرعت این بخشها را توسعه دادیم. خوشبختانه بانک رفاه هم اکنون یکی از مشتریان فعال و خوب ما در زمینه استفاده از گاما می‌باشد.

این ایده که نرم‌افزار مدیریت درخواستی که برای خودمان و رفع مشکل خودمان تولید کرده بودیم، توانسته بود در یکی از بانکهای کشور آن هم در سراسر کشور و در سطح شعب راه‌اندازی گردد، انرژی دوچندانی به ما برای ادامه راه داد. البته در این راه پر پیچ و خم حتما اشتباهاتی هم داشته‌ایم و ایمان داریم که مسیر کارآفرینی بجز پیمودن این راه دشوار اما زیبا نیست. در این مسیر است که ما رشد می‌کنیم و اعتقاد داریم که این هنوز اول راه است…

  • ۰
  • ۰

ما با توجه به نیاز سازمان و کسب و کار شما، نرم افزار، خدمات و مشاوره های لازم را در زمینه های Help Desk ،Service Desk و ITIL ارائه می کنیم که می تواند به مدیریت بهتر خدمات فناوری اطلاعات (ITSM)، کاهش هزینه های خدمات و قطعات، استفاده بهینه از زمان و افزایش رضایت کاربران و مشتریان شما کمک کند.

نرم افزار Help Desk گاما

مبتنی بر ITIL

نرم افزار Help Desk گاما با قابلیت اجرا تحت پلتفرم وب به شرکتها و سازمانهای بزرگ کمک می کند تا کلیه امور مربوط به بخش IT خود را از انواع سرویسها گرفته تا فرایندها مکانیزه کرده و بتوانند مدیریت بهتری روی خدمات فناوری اطلاعات خود داشته باشند. نرم افزار Help Desk گاما منطبق با چارچوب ITIL طراحی شده و با فرمهای ISMS نیز سازگار می باشد.

مهمترین خدمات قابل ارائه در این زمینه:

  • تولید، توسعه، مشاوره و فروش نرم افزار Help Desk و Service Desk
  • اجرا، پیاده سازی، استقرار، آموزش و پشتیبانی نرم افزار Help Desk
  • پشتیبانی و نظارت بر کار کاربران و اطمینان از استفاده درست از امکانات
  • ورود اطلاعات (Data Entry) و تبدیل اطلاعات از نرم افزارهای قبلی به نرم افزار جدید (Convert)
  • مشاوره و ارائه راهکارهای سازمانی به منظور تسهیل در امور و ارائه بهتر خدمات فناوری اطلاعات

 امکانات نرم افزار Help Desk گامایا

درخواست دموی رایگان 

ITIL helpdesk Dashboard report

HelpDesk-IT

خدمات مشاوه و بهبود عملکرد

مدیریت فناوری اطلاعات

شرکت دومان سامانه با توجه به تجربه موفقی که در پیاده سازی نرم افزار Help Desk و ارائه خدمات مشاوره در سازمانهای بزرگی همچون پارس سداد (بانک ملی) و شرکت مخابرات اصفهان که بیش از یک میلیون درخواست ثبت کرده است دارد، در زمینه Help Desk و Service Desk اقدامات مشاوره ای را به سایر شرکتهای بانکی، نفت و گاز و پتروشیمی و سایر صنایع ارائه می نماید.

مهترین خدمات قابل ارائه در این زمینه:

  • نحوه صحیح و استاندارد جمع آوری اطلاعات سازمانی
  • بهبود فرایندهای فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • تهیه سرویس کاتالوگ مناسب فناوری اطلاعات
  • ایجاد فرهنگ سازمانی در راه اندازی نرم افزارهای بزرگ
  • نگهداری و بروزرسانی صحیح تجهیزات فناوری اطلاعات
  • ارائه راهکارهای مناسب برای افزایش رضایت کاربران و مشتریان
  • ارزیابی عملکرد کارشناسان فناوری اطلاعات

درخواست مشاوره رایگان

آموزش دوره های مدیریت فناوری اطلاعات

دوره های حضوری و آنلاین

شرکت دومان سامانه دوره های مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعات برگزار می کند که فهرست آن به شرح زیر می باشد:

  • دوره آموزشی ITIL Foundation
  • دوره آموزشی ITIL Practitioner
  • دوره آموزشی COBIT
  • دوره آموزشی PRINCE
  •  

 ثبت نام در دوره های آموزشییا

درخواست ارسال اطلاعات 

ITIL

Gamma-BI

سامانه هوش تجاری BI

ساخت داشبوردهای مدیریتی

مدیران و مسئولان فناوری اطلاعات در محیطی کاملا کاربرپسند می توانند داشبورد مدیریتی و گزارشهای تحلیلی از پایگاههای داده مختلف را به صورت متمرکز مشاهده نمایند. گزارشهای ساخته شده قابلیت دریل دان (Drill Down) داشته و شما به راحتی می توانند اطلاعات و گزارهای دقیقی از درخواستها، تجهیزات، هزینه ها و قطعات مصرفی خود مشاهده نمایید.

درخواست تنظیم جلسه دمو

جمع آوری اطلاعات تجهیزات سازمان ها

Data Gathering

شرکت دومان سامانه برنامه ویژه ای برای جمع آوری و مرتب سازی اطلاعات تجهیزات و شناسنامه تجهیزات سازمانها داشته و کمک می کند تا دسترس‌پذیری اطلاعات برای واحد فناوری اطلاعات افزایش یابد.

مهمترین خدمات در این زمینه:

  • بادگیری دستگاهها
  • چاپ و چسباندن برچسب فناوری اطلاعات روی دستگاهها
  • جمع آموری اطلاعات تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری
  • جمع آوری قطعات داخل کلاینتها (ram، hard، cpu و …)
  • جمع آوری شناسنامه دستگاهها (IP، OS، Computer Name و …)

درخواست تنظیم جلسه دمو

Data-Gamma

 

 

منبع: گامادسک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی